Co když vzdálený dohled nefunguje?
Pokud jste se dostali na tuto stránku, pravděpodobně chcete zkontrolovat svůj Chytrý skleník na dálku, ale spojení k němu nefunguje. Obvykle jde o nějakou maličkost, kterou lze snadno odhalit, když si projdete body v seznamu níže.
Zkontrolujte napájení
Jde o úplně banální záležitost, ale mnohdy si jí prostě nevšimneme. Než budete hledat dále, zjistěte, zda je zásuvka řídicí jednotky pod proudem.
Je viditelný hotspot?
Po zapojení Chytrého skleníku do zásuvky se do několika minut v jeho blízkosti objeví Wi-Fi "Chytry-Sklenik-ID". Pokud tuto Wi-Fi na žádném ze svých chytrých zařízení nevidíte, něco brání jeho správnému zapnutí. Zkuste z řídicí jednotky odpojit otevírače oken, které mohou být blokované. Pokud odpojení oken nepomáhá, zkuste vypojit ještě hydroponický modul.
Lze se přihlásit do aplikace?
Připojte se k Wi-Fi "Chytry-Sklenik-ID" a vypněte si mobilní data. Telefon vás možná upozorní, že z dané Wi-Fi není přístup k internetu. To je v pořádku, Wi-Fi slouží pouze pro přímou komunikaci s Chytrým skleníkem. Nyní by webová aplikace měla být dostupná z libovolného webového prohlížeče na adrese "http://chytry.sklenik/" nebo "http://192.168.50.1/". Zadejte své údaje a přihlaste se.
Zadali jste správné heslo od domácí Wi-Fi?
Pokud se snažíte připojit k Chytrému skleníku na dálku poprvé, dává smysl zkontrolovat správnost přihlašovacích údajů k domácí Wi-Fi. Ty se zadávají v záložce nastavení webové aplikace. Po zadání údajů a jejich potvrzení se zhruba do 30 vteřin objeví informace o tom, zda připojení proběhlo úspěšně. Pokud již vzdálený dohled v minulosti fungoval a nedošlo ke změnám nastavení domácí Wi-Fi, tento krok pravděpodobně není nutné opakovat.
Je připojení k internetu stabilní?
Pokud jste dospěli až k tomuto bodu, váš Chytrý skleník zřejmě spolehlivě funguje, pouze nemá přístup k internetu. Nestabilní připojení k domácí Wi-Fi nebo slabý signál mohou vzdálený dohled přerušit, dokud se kvalita připojení nezlepší. Vypadává vzdálený dohled pravidelně? Potom dává smysl zamyslet se nad posílením připojení například pomocí tohoto výrobku.
Snažíte se potíže napravit, ale nic z výše uvedeného nepomáhá? Nic se neděje, rádi vám s hledáním řešení pomůžeme. Na e-mailovou adresu podpora@sensorie.cz nám prosím zašlete číslo zařízení a co nejvíce relevantních informací, které by mohly s nedostupností Chytrého skleníku souviset. Mnohdy na první pohled i úplná drobnost napoví. Ozveme se hned, jak to bude možné. 🌱